Slutet närmar sig

Fick precis ett samtal från min syster, mammas tillstånd som varit ej kontaktbar sedan förra söndagen är nu än mer försämrad. Ovanpå allt har hon nu fått en lunginflammation, det kan ny handla om dagar eller kanske bara timmar. Min syster tycker att jag ska fundera på att åka upp, men att köra den långa sträckan med Nelli är jobbigt, dessutom kan Joakim inte bara vara hemma från jobbet för att ta hand om Lucas och Simon. Jag har redan för flera veckor sedan förstått att jag inte kommer finnas med i slutet. Jag har tänkt igenom det här många gånger och det blir bäst för mig och mina barn.
Nu när vi vet att slutet närmar sig hoppas jag att det går snabbt.


Kommentarer
Katarina

Många kramar till hela familjen.
Ni finns i mina tankar.
Kram

Svar: Tack Katarina!
Anneli

2013-05-03 @ 11:09:08
URL: http://kaatzi.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0