Inget spännande

En vecka har gått,  jag har läget under kontroll. Jag har dåligt samvete för att mina syskon får röja och fixa en massa,  vi vill få sålt lägenheten så snabbt som möjligt. Barnen går i skolan,  så det skulle inte fungera om jag åker iväg.  Joakim måste ta bussen till jobbet om jag har bilen,  vilket innebär att han skulle vara borta mellan 06-17:30. Simon är bara 8 år,  skulle inte fungera varken på morgonen eller eftermiddagen. 
Begravning blir det den 7/6, då ska vi alla åka upp igen. Jagade kostym till Joakim hela lördagen. Han har en beige i storlek 56R, när han provar den storleken på Dressman nu, så passar den inte.  De har ändrat lite på modellen,  den blir för tight i armarna.  Vi hittade en till slut på MQ. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0