Hemma igen

Var och besökte mamma i omgångar under gårdagen.  Hon sov och reagerade inte när man klappade henne på kinden eller höll hennes hand. Sista besöket igår kväll var barnen och Joakim med.  Lucas och Simon tyckte det var jobbigt att se henne ligga.  
 
Idag har det varit konfirmation för systersonen.  Det var fint!  I slutet reste sig min storebror och gick ut,  de ringde från mammas boende.Mamma var sämre. Vi fullgjorde konfirmationen med fest. När mina bröder körde till mamma,  var jag och familjen tvungna att tänka på hemresan. Mina syskon är hos mamma nu, hon är sämre igen,  långa andnings uppehåll.  
Det kan vara så att hon kanske släpper taget om livet nu när jag också har varit uppe. Jag vill inte att hon ska behöva leva så här så hon är fri att vandra vidare! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0